Med anledning av spridningen av coronaviruset finns riktlinjer och övrig information samlat på AcadeMedias webb. Information uppdateras kontinuerligt.
Den här kursen passar dig som vill lära dig hur du på ett professionellt sätt bemöter kunder. Du kommer att få lära dig om kommunikation, både verbal och icke verbal och om kulturella skillnader i kommunikationsmönster. Du kommer även att få kunskap om olika målgrupper och kundtyper så att du kan anpassa produkt, service och bemötande på ett lämpligt sätt. I kursen får du även kunskaper om marknadsföring, presentationsteknik och grundläggande skyltning.
Efter utbildningen kan du på ett yrkesmässigt sätt bemöta kunder och ta emot deras synpunkter. Du kommer även kunna mer om kommunikation och hur du bemöter olika kundtyper samt om olika kulturella kommunikationsmönster. Du kommer även att kunna marknadsföra, exponera och skylta varor och tjänster så att det leder till merförsäljning.
Kusen innehåller kunskaper om olika servicesituationer, vilka komplikationer som kan uppstå och hur de bör hanteras. I kursen ingår även marknadsföring och hur man kan öka försäljningen genom rätt exponering av varor och tjänster.
Kursen ger även kunskaper i skyltning och presentationsteknik samt om kulturella skillnader i kommunikationsmönster.
Fyll i dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig för att ge mer information.