Med anledning av spridningen av coronaviruset finns riktlinjer och övrig information samlat på AcadeMedias webb. Information uppdateras kontinuerligt.
Telefon- och internetservice är en kurs för dig som vill arbeta med telefon- och internetförsäljning, support och rådgivning. Du lär dig bland annat om säkerhet i elektronisk handel, betalningssystem samt etik och arbetsmiljö inom telefon- och internetförsäljning.
Kursen Telefon- och internetservice ger dig kunskaper och kompetens inom telefon- och internetförsäljning. Du lär dig kundvårdande åtgärder för att skapa och behålla kundrelationer.
Kursen Telefon- och internetservice ger dig de kunskaper och den kompetens du behöver för att kunna bedriva ett kundrelaterat och målinriktat sälj- och servicearbete inom handel med varor och tjänster, med särskilt fokus på telefon- och internetförsäljning.
Du kommer bland annat att lära dig hur man arbetar i praktiken med telefon- och internetförsäljning. Du kommer att lära dig hur attityder, värderingar och förhållningssätt påverkar försäljnings- och servicesituationer, samt hur du kan jobba med kundvårdande åtgärder för att skapa och behålla kundrelationer.
Kursen omfattar även lagar och etik, säkerhet och betalningssystem vid internetförsäljning, samt arbetsmiljön inom telefonförsäljning och callcenterföretag.
Kursen Telefon- och internetservice ger dig kunskaper om:
Bra att veta:
Telefon- och internetservice innehåller tre stycken uppdrag som du utför under kursens gång.
Fyll i dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig för att ge mer information.