Med anledning av spridningen av coronaviruset finns riktlinjer och övrig information samlat på AcadeMedias webb. Information uppdateras kontinuerligt.
Vill du koordinera och hjälp projektet? Som Projektadministratör ansvarar du för att organisera och följa upp arbetet kring ett projekt.
Du lär dig ledarskap och organisation och hur man skapar och förverkligar idéer inom ett projekts verksamhetsområde. Utbildningen till Projektadministratör ger dig bra kunskaper om administration och kommunikation.
Du hjälper projektledaren med de administrativa delarna, koordinerar projektmedlemmar och ser till att uppgifter utförs. Dina arbetsuppgifter kan bestå av att assistera vid framtagande av projektplan, administrera informationsflöde, ordna med resor och möten, sammanställa information och dokumentation från övriga i projektet.
Yrkesutbildningen Projektadministratör innehåller följande kurser:
*Kursen innehåller APL (Arbetplatsförlagt lärande)
Bra att veta:
Fyll i dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig för att ge mer information.